Częste Pytania



Zamówienia

Dostawy

Płatności

Produkty

Reklamacje

Różne






Zamówienia

Kiedy mogę złożyć zamówienie i kiedy otrzymam zamówione produkty?


Zamówienie możesz złożyć online każdego dnia, pamiętając, że musimy je otrzymać najpóźniej 3 dni przed dniem dostawy w Warszawie i 3 dni przed dniem wysyłki zakupów firmą kurierską:

jeżeli dniem dostawy jest czwartek, zamówienie powinno być złożone najpóźniej do godz. 10-tej w poniedziałek.

Kiedy najpóźniej mogę zmienić swoje zamówienie?


Jeżeli chcesz zmienić coś w swoim zamówieniu lub je anulować, prosimy o informację mailową na www.kontakt@ekonisza.pl lub telefoniczną 692 80 82 84, co najmniej trzy dni przed dniem dostawy, i tak:

dzień dostawy czwartek - prosimy o informację najpóźniej do godz. 10-tej w poniedziałek.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie zamiast online?


Jeżeli wolisz złożyć zamówienie telefonicznie zamiast online, możesz to zrobić wybierając numer 692 80 82 84 od poniedziałku do piątku.
Pamiętaj, aby to zrobić co najmniej 3 dni robocze przed dniem dostawy.
I jest jeszcze jeden warunek – zamówienia telefoniczne przyjmujemy tylko od Klientów, którzy są zarejestrowani w naszym sklepie.

Czy jest minimalna wartość zamówienia?


Tak. Zamówienia są realizowane przy zakupach o wartości co najmniej 169 zł.

Dlaczego wiadomość, którą otrzymuję po złożeniu zamówienia otwiera się niepoprawnie?


Wiadomość mailową, którą otrzymujesz z prośbą o potwierdzenie zamówienia może otwierać się niepoprawnie w przypadku programu pocztowego Outlook. Program ten uniemożliwia automatyczne pobranie niektórych obrazów znajdujących się w wiadomości.
Aby zobaczyć wiadomość poprawnie kliknij w pole powyżej nadawcy maila, a treść wiadomości otworzy się online w czytelnej formie. - Powrót


Dostawy

Jak dowiem się, czy przyjmujecie zamówienia z dzielnicy, w której mieszkam?


Aby dowiedzieć się, czy przyjmujemy zamówienia z Twojego miejsca zamieszkania, wystarczy wpisać w tzw. okno powitalne (pojawia się, gdy wpiszesz adres www naszego sklepu) swój kod pocztowy.
Jednocześnie dowiesz się, w jakie dni dostarczamy zakupy w Twojej okolicy.

Kiedy i w jakich godzinach są dostawy?


Dla mieszkańców Warszawy i okolic.
Zakupy dostarczamy w czwartki, w godzinach 16.00 – 22.00. Składając zamówienie możesz doprecyzować najwygodniejsze dla siebie godziny odbioru zakupów, wybierając dwugodzinny przedział czasowy.

Dołożymy wszelkich starań, aby wybrane przez Ciebie godziny dostawy były przez nas dotrzymane.

Dla pozostałych Klientów.
Paczki z zakupami są doręczane przez kuriera w godzinach wynikających z rozkładu jego trasy, zazwyczaj w godzinach południowych i wczesno- popołudniowych.

Czy mogę wybrać godzinę dostawy?


Tak. Gdy składasz zamówienie system poprosi Cię o wybranie najbardziej dogodnych godzin dostawy, proponując dwugodzinne przedziały czasowe.
Czasami może się zdarzyć, że wybrany przez Ciebie przedział czasowy będzie nieaktywny (nie będziesz mógł go zaznaczyć). Oznacza to, że wielu Klientów, którzy złożyli zamówienia przed Tobą, wybrało ten sam czas odbioru zakupów a my nie możemy przyjąć na siebie zobowiązania dotrzymania tego terminu.
Prosimy w takiej sytuacji, o zaznaczenie innego przedziału czasowego, a w ostateczności wyboru, zawsze dostępnych godzin dostawy między 16.00 a 22.00.
Gdy zaznaczysz ten przedział czasowy, dzień przed dostawą wyślemy do Ciebie mailem wiadomość o przybliżonej godzinie dostawy zakupów.

W jakiej części Warszawy dostarczacie zakupy?



Wpisując swój kod pocztowy po wejściu na stronę sklepu, możesz sprawdzić, czy i w jakie dni dostarczamy zakupy pod Twój adres zamieszkania.

Jeżeli mieszkasz w innej części miasta a chciałbyś dostawać świeże produkty, skontaktuj się z nami wypełniając formularz kontaktowy tutaj lub skontaktuj się z nami telefonicznie.

Czy realizujecie zamówienia spoza Warszawy?


Ekozakupy na terenie Warszawy dostarczamy własnym transportem, natomiast poza Warszawę zakupy wysyłamy firmą kurierską FEDEX. Paczka wysyłana jest w środę lub czwartek i dociera następnego dnia.

Czy dostarczacie drób poza Warszawę?


Poza Warszawę wysyłamy wszystkie produkty z naszej oferty z wyłączeniem niektórych produktów wymagających warunków chłodniczych np. świeże ryby i mięso.
Pozostałe produkty np. nabiał i wędliny wysyłamy doliczając koszty specjalnego opakowania w wysokości 12 - 15 zł.
Bardzo prosimy o wcześniejszy kontakt, jeżeli pojawią się wątpliwości czy dany produkt jest przez nas wysyłany.

Czy dostawa jest płatna?


Informacja dla mieszkańców Warszawy


Nie, jeśli wartość Twoich zakupów przekroczy 189 zł. Gdy kwota zamówienia jest niższa, wówczas doliczane są koszty dostawy w wysokości 20 zł.
Kwota ta jest taka sama niezależnie od wybranego przez Ciebie sposobu zapłaty za zakupy – gotówką u dostawcy paczki czy przelewem elektronicznym.


Informacja dla Klientów spoza Warszawy


1.Bezpłatna dostawa przy zamówieniu powyżej 189 zł – paczka do 25 kg pod warunkiem, że zakupy zmieszczą się w jednej paczce.

Koszt dostawy drugiej paczki wynosi 15 zł.
2. Gdy kwota zamówienia jest niższa niż 189 zł, wówczas doliczane są koszty dostawy w wysokości 20 zł.


Czy otrzymam paragon lub fakturę na potwierdzenie dokonanych zakupów?


Tak. Do każdej transakcji wystawiamy dowód zakupu - paragon lub fakturę. Otrzymasz go razem z dostawą swojej paczki. - Powrót

Płatności

Jak mogę zapłacić za zamówienie?


Za zamówienie możesz zapłacić gotówką przy odbiorze zakupów lub przelewem elektronicznym korzystając z platformy bezpiecznych zakupów dotpay.

Ile zapłacę za produkty sprzedawane na wagę?


W naszym sklepie sprzedajemy produkty na sztuki oraz na wagę. Prosimy o zwrócenie uwagi, czy w opisie produktu znajduje się informacja o treści: Produkt na wagę. Cena za 1 kg:... Orientacyjna waga produktu:... Taki opis oznacza, że ostateczna kwota do zapłacenia za dany produkt zostanie wyliczona po jego zważeniu. W dniu dostawy otrzymasz od nas mailem informację o ostatecznej kwocie do zapłacenia za zakupy.
Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby różnice te były jak najmniejsze.

W jaki sposób otrzymam ewentualną nadpłatę za kupione produkty na wagę, jeżeli za zakupy zapłacę przelewem elektronicznym?


W przypadku, gdy za swoje zakupy zapłacisz przelewem elektronicznym, zwrot ewentualnej nadpłaty za produkty na wagę, otrzymasz gotówką. Będzie ona włożona do Twojej paczki z zakupami. W dniu dostawy wyślemy do Ciebie wiadomość z informacją, jaka jest ostateczna wartość zamówienia.
Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby różnice te były jak najmniejsze.

Czy będę musiał/a dopłacić do swoich zakupów, jeżeli zamówię produkty na wagę?


Jeżeli zamówisz produkty na wagę może się zdarzyć, że ostateczna kwota do zapłaty będzie inna niż kwota podana w wysłanym do Ciebie mailu, potwierdzającym przyjęcie zamówienia. W dniu dostawy otrzymasz od nas wiadomość z informacją o ostatecznej kwocie do zapłacenia.
Jeżeli po zważeniu konkretnego produktu okaże się, że wartość zamówienia będzie wyższa poprosimy Cię o dopłacenie różnicy. Dołożymy wszelkich starań, aby były to przypadki wyjątkowe, niemniej jednak, nie da się ich całkowicie wykluczyć i dlatego prosimy Cię o wyrozumiałość.

- Powrót

Produkty

Skąd pochodzą warzywa i owoce?


Wszystkie warzywa i owoce pochodzą z gospodarstw, które mają prawo do posługiwania się logo rolnictwa ekologicznego. Taki certyfikat oznacza m.in., że w danym gospodarstwie zamiast nawozów sztucznych i chemicznych środków ochrony roślin, stosuje się naturalne metody ochrony roślin i gleby.
Warzywa w sezonie pochodzą tylko od polskich rolników, ponieważ:
1. kupując od nich warzywa wspieramy ich gospodarstwa,
2. podnosimy ich poziom życia
3. utwierdzamy w przekonaniu, że warto prowadzić ekologiczny sposób uprawiania ziemi.

Co jeszcze mogę kupić w waszym sklepie?


Aby ograniczyć Twoje wyprawy do supermarketu, w naszym sklepie znajdziesz również inne świeże produkty, które są podstawą codziennej kuchni jak np. pieczywo, sery, jajka, wędliny, drób. Oferujemy pełną gamę produktów spożywczych jak oleje, napoje, kasze, makarony, przetwory z warzyw i owoców i wiele, wiele więcej. Wszystkie produkty są ekologiczne a ich pochodzenie potwierdzone jest certyfikatem ekologicznym.

Czy wszystkie produkty w sklepie są ekologiczne?


99% naszych produktów posiada certyfikat ekologiczny. Pozostały 1% to produkty, które pochodzą z gospodarstw ekologicznych, ale nie mają certyfikatu.
Zawsze znajdziesz przy produkcie, który nie posiada certyfikatu, stosowną informację o treści: Produkt bez certyfikatu ekologicznego.

Czy sprzedajecie produkty importowane?


Zdecydowana część produktów w naszym sklepie została wytworzona w Polsce, z polskich surowców ekologicznych. Sprzedajemy głównie polskie produkty, bo zależy nam na wspieraniu polskich rolników i producentów. Poza tym uważamy, że produkty lokalne i sezonowe są najsmaczniejsze i najzdrowsze. Są jednak takie produkty, które zadomowiły się już w naszej kuchni a ich wytwarzanie w Polsce, z powodów klimatycznych, jest nieopłacalne lub niemożliwe. Na przykład oliwa z oliwek, ryż, soczewica, bakalie (morele, migdały, figi, daktyle), oliwki, cukier trzcinowy itp. Włączyliśmy je więc do naszej oferty, bo rezygnacja z nich oznaczałaby zubożenie naszego menu. Wszystkie posiadają certyfikat ekologiczny. - Powrót

Reklamacje

Dostarczone zakupy nie spełniają moich oczekiwań. Co wtedy?


Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby poziom naszych usług był dla Ciebie satysfakcjonujący. Ale jeżeli mimo to zdarzy się, że nie spełni Twoich oczekiwań np. brakuje produktów, są złej jakości itp. skontaktuj się z nami jak najszybciej (drogą mailową lub telefoniczną), aby ustalić sposób rekompensaty. - Powrót

Różne

Po co Wam certyfikat ekologiczny, przecież nie jesteście producentami?


Nasz Certyfikat nr PL-EKO-07-12924 , który otrzymaliśmy z jednostki certyfikującej AGROBIOTEST, jest gwarancją dla Ciebie, że wszystkie produkty w naszym sklepie, które sprzedajemy jako ekologiczne, takimi właśnie są.
Sprawdzamy dokładnie, czy certyfikaty ekologiczne, którymi posługują się rolnicy i producenci nie straciły swojej ważności i czy produkty, które producenci wprowadzają na rynek jako ekologiczne są zatwierdzone przez jednostkę certyfikującą.
Niejednokrotnie zdarzyło się nam zetknąć z nadużyciami ze strony producentów w tej kwestii.
Przyznany nam certyfikat oznacza między innymi, że jesteśmy poddawani cyklicznym kontrolom sprawdzającym, czy przepisy określone w unijnych aktach prawnych dotyczące sprzedaży żywności ekologicznej są przez nas przestrzegane.
Kupując w naszym sklepie możesz mieć 100% pewności, że produkty, o których piszemy, że są ekologiczne, takimi są naprawdę. - Powrót

Formularz kontaktowy

Imię i nazwisko*
Firma
Adres e-mail*
Telefon
Temat wiadomości*
Treść wiadomości*
Wyślij wiadomość

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Sklep

Aktualności

BEZPŁATNA DOSTAWA OD 189 ZŁ!
BEZPŁATNA DOSTAWA  OD 189 ZŁ!
Zakupy nigdy nie były tak proste!
Nie musisz nigdzie jeździć, szukać miejsca do parkowania, stać w kolejce do kasy, dźwigać swoich zakupów. Wystarczy wybrać swoje ulubione produkty a my przywieziemy je pod Twoje drzwi.

Najbliższa dostawa: czwartek 26 października dla mieszkańców Warszawy; czwartek-piątek 26-27 października dla pozostałych Klientów w godzinach pracy kuriera tj. 9-17.



Prosimy o składanie zamówień do poniedziałku do godz. 10-tej.

ZAPRASZAMY!






Wesprzyj razem z nami!
Wesprzyj razem z nami!
POMÓŻ!
Newsletter - ARCHIWUM
Archiwalne wydania newslettera
Copyright 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone sklep internetowy AptusShop